Bilo da za dizajn bilbord plakata angažujete naš tim ili odlučite da radite u sopstvenoj režiji, mali priručnik saveta mogao bi da vam bude od pomoci.
- Budite koncizni. Potencijalni klijenti vaše kompanije imaju malo vremena (svega nekoliko sekundi) da uoče i apsorbuju vašu poruku. Snažan vizuelni koncept sa svega 5-8 reči ostavlja jači i dugotrajniji utisak.
- Budite jednostavni. Postarajte se da vaša poruka prenese isključivo onu ideju koju biste voleli da vaši trenutni i potencijalni klijenti imaju o vama.
- Budite upadljivi. Ljudi su danas zatrpani reklamama. Kako bi vaša poruka bila primećena i osigurala svoje mesto u glavama potrošača, ona treba da bude upadljiva, možda čak malo i da izaziva.
- Proverite vidljivost i čitljivost poruke. Poruke koje izgledaju čitljivo na monitoru računara, ne moraju da budu i kada se gledaju u prolazu i/ili iz automobila koji se ubrzano kreće.
- Izbegavajte potencijalno uvredljive sadržaje.
Instrukcije za dizajn i grafičku pripremu
Ukoliko grafičku pripremu bilborda ili nekog drugog outdoor medija želite da poverite svom dizajneru, izuzetno je važno da pratite naše instrukcije, koje vam prilažemo u PDF formatu. Na osnovu dimenzija medija, izaberite odgovarajuću instrukciju i pratite naša uputstva.
- Bilbord 3x2 metra
- Bilbord 3x3 metra
- Bilbord 3,5x2,5 metara
- Bilbord 3,6x2,7 metara
- Bilbord 3,8x2,8 metara
- Bilbord 3,9x2,9 metara
- Bilbord 4x3 metra
- Bilbord 4x2,5 metara
- Bilbord 4,4x2,5 metara
- Bilbord 5x2,4 metra
- Bilbord 5x2,5 metara
- Bilbord 5x3 metra
- Bilbord 8x3 metra
- Bilbord 6x3 metra
- Bilbord 10x5 metara
- Bilbord 12x5 metara